BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

بوسي

10/21/2008

فضــــــــــــــــــــفضة الواحد كتير بتحصل معاه مواقف
منها المحرج ومنها الحلو ومنها المضحك ومنها العجيب...
أو يعرف ناس حصلت معاهم مواقف زي كدا..
وكل واحد ليه تجارب في الحياة دي
وكل ما بيعدي يوم من حياته بيتعلم وبيعرف حاجات أكتر ..
وعينيه بتتفتح على الدنيا
ويكون عنده خبرة في الحياة...
وممكن يساعد الناس بخبرته.....

.....

في ناس مجرد أي شعور يحسوا بيه تلاقيهم مسكوا قلم وبدءوا يكتبوا إحساسهم في

خاطرة

أو

قصة

أو

مقالة

أو

شعر

سواء كان شعور بالفرح أو الحزن أو الإكتئاب أو الوحدة أو

الإعتراض على أمر معين أو تأييد رأي....

منهم إلي مجرد ما بيكتب ويفضفض للورق خلاص ينسى إلي كتبه

وبدل ما يطور الموهبة إلي عنده يهملها.....

ومنهم إلي الناس بتشجعوا قرايبه أو إصحابه وبعد فترة من تجاربه في الكتابة بيكون أبدع...

ومنهم إلي بيشجع نفسه ويقرأ ويثابر لغاية ما يوصل لهدفه...

أنا عن نفسي بحب أقرأ كتير عشان أساعد نفسي

سواءً زيادة ثقافة أومعرفة مفردات كتيرة من اللغة العربية

تكون معايا تساعدني في الكتابة

...

مجرد حبي للكتابة بيخليني أكتب ..

كفاية إني لو مفضفتش وشكيت للناس

بحكي لورقي كل حاجة بحس بيها

لإن النــــــــــــــــــــــــــــاس

مبيهمهاش همك

وكل واحد مشغول بنفسه وبهمه

وزي ما بيقول المثل السعودي

((كلٍ علــــــــــــى همــه سرىوأنا علــى همي سريت))

وأخيرا بتمنى تعجبكو كتباتي وخواطري وتتسلوا بمغامراتي إلي هكتبها

إن شاء اللـــــــــــــــــــــــــــــه

.....


5 التعليقات:

محمد صلاح يقول...

انتي وحده فاضيه ومراكيش حاجه تعمليها

pipo يقول...

برافوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
اهدائك لاختك منتهى الرقه وتعبيرك منتهى الجمال
ربنا يوفقك
رغم صغر سنك

sasme_a يقول...

mwaf9a anshalla hayaty

zainab يقول...

كفاية إني لو مفضفتش وشكيت للناس بحكي لورقي كل حاجة بحس بيها لإن النــــــــــــــــــــــــــــاسمبيهمهاش همكوكل واحد مشغول بنفسه

عندك حق يا بسمه
بسمه أكتبى لى إيميلك و أنا هاكلمك

ranim يقول...

ah bas al 7alawa dyyyyyyyyyy bagad ta7faaaaaaaaaaaaaa