BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

بوسي

10/27/2008





السلام عليكم


ازيكو ياجماعة اخباركو ايه إن شاء الله تكونو بخير يارب

أنا المره دي مش هكتب خاطرة ولا حاجة

بس اصل

أنا كنت قاعدة كدا بفكر وفجأة خطرت فبالي فكرة


إني أوريكو الرسمات بتاعتي اللي أنا رسماها بدال ما هيا قاعدة محشورة عندي ملهاش لزمة محدش بيشوفها غيري وأشوف رأيكو فيها


أنا يمكن معرفش أساسات الرسم


بس برسم كدا موهبة من غير تعليم اصل عندنا في المدرسة مش بيهتموا أوي بالرسم

الرسمات دي أنا رسماها على الكراسة بس عمللها إسكننج وياربـــــ تعجبكو وبعضها انا مصوراها بالموبايل في منها رسماه وأنا صغيرة يعني في إعدادي(متوسط) وفي منها وأنا فثانوي...



قلعـــــــــــــــــــــة الساحرة الشريرة




متأثرة بالكرتون أوي




لغاية دلوقتي بتفرج عليه بس طبعا مش زي زمان كان إدمان







الجميلة الحالمة


البنوتة دي بعتبرها أنا لان عندي أحلام كتيرة أوي مش هقدر أحققها كلها



عشان كدا بستخدم خيالي فأي حاجه بتمناها



الخيال دا نعمه من ربنا بشكرو عليها






قاع البحر الطفولي


الرسمة دي ألوانها طفولية جدا أنا بحبها الألوان دي أوي


^رسمتها وأنا في إعدادي^



هيء هيء هيء

اقرو الفاتحة ياجماعه على روح الرسمة بنت الحلال دي

أصل المجرمين القتلة

أخويا وابن خالي محوها من الوجود

أنا مش عارفه هي عملتلهم ايه المسكينة

هههههه

دي أول رسمة ليا بالألوان المائيه (كنت في أولـــى إعدادي)

كنت مبسوطة بيها أوي

بس هي انتقلت لرحمة الله في الأجازة

إنا لله وإنا اليه راجعون

........

دول جزء من رسماتي في المرحله الاعداديه طبعا

بس

لسا في رسمات تاني بس وأنا كبيرة

ان شاء الله احطهالكو مرة تاني

سلاااام

طبعا جميع الحقوق محفوظة لدى بسومة 2008

11 التعليقات:

Unknown يقول...

ماشاء الله تبارك الله

أنا احب الرسم و الرسمات رائعه جدا خصوصا الأخيره....طبعا اللي انتقلت إلى رحمة الله
واصلي إبداعك

وعلى دروب الخير نلتقي احبه

دمتي بود...

donia

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

شكرا يا donia على تعليقك حسستيني اني بجد عندي مدونة
وانا ان شاء الله هحط باقي الرسمات
اتمنى تعجبك وتتفضلي دايما وتشرفيني بزيارتك

غريبة مشاعر يقول...

يسلموووووووووووو
على الرسمات الروعه
واللي ارسمتها اروع
ثانكيو سمسومه

sasme_a يقول...

مرحبا بسومه ح رسماتك بجد روعه اتمني لكي حياه مليئه بالفرح والسرور تحياتي

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

غريبة مشاعــر
عارفاكي ياحتة سكــرة دايما ترفعي من معنوياتي
بس ايه رأيك في (جميع الحقوق محفوظه لدى بسومة)

thanks كتيييييييير (-:

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

sasme
دا من زوقك
وشكراً على الدعوة الجميلة دي
جزاك الله خيـــر(-:

zainab يقول...

إيه يا بسوهه الفن ده كله
بجد والله روعه
ربنا يوفقك

ممكن ترسمى لى صوره حلوه

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

مرسي يا زينب
اوكي ولا يهمك ان شاء الله هرسملك حاجه عشانك
ابقي استنيها

zainab يقول...

بسبس أنا حبيت رسوماتك قوى
أنا عايزاكى تكونى فنانه كبيره
و شوفى بقى لازم ترسمى لى صوره حلوه وتعمليها هديه ليا
صورة تكون من خيالك
بأناملك الفنانه الرائعة

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

zainab:
وانا حبيتك والله
ربنا يسمع منك يازوزو اكون فنانه كبيرة ومحبوبة
ان شاء الله هرسملك
بس انت ما عليكي غير الصبر

moustapha achraf يقول...

مش دة بوست قديم بس يستاهل انى اقول ان رسمة القلعة جامدة جدا و عجبانى