BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

بوسي

6/03/2009

يانا يانا يانا الإمتحانات جيانا جيانا

يـــانا يانــــا يانــا الامتحــــانات جيـــانا جيـــانا



السلام عليكم ورحمة اللــه وبركاته

أخباركوا ايه ياجماعه


وازيكوا ازيكوا انا جايه انهرده اقولكوا اني هغيب شهر عنكوا ...
شفتوا شهر بحاله وربنا هتوحشوني قوي ..
خلي السلامات على جنب دلوقتي..


البوست طويل حبة وبجد عيزاكوا تكملوه للآخر ومتزهقوش..

أنا بأه حابه أحكيلكوا عن مودي في الإمتحانات وطريقة مذاكرتي يعني كفضفضة وكمذكرة في مدونتي في نفس الوقت..
طبعا أنا فاضل على امتحاناتي اسبوعين وشوية... وهتبدأ ان شاء الله يوم 27_6_1430 هجري (احسبوها ميلادي بأه)..
خايفة جدا جدا جدا بس كل ما بفكر إن في امتحان آخره وأهم من دا بحس بتفاهة الإمتحانات دي

بس بردو خايفة
لإن في ناس مستنين يسمعوا عني أخبار حلوة ونسبة ترفع راسهم
أولهم أغلى إنسانة " تيتـــة حبيبة قلبي من جوا"
والعيلة الكريمة كلها.. أجدادي ربنا يطول في عمرهم وعيالهم بأه..
ونفسي أثبت لناس إني قدها وقدود
بس بردو خااااااااااااااااااااايفة ومليش غير ربنا
ثم دعوات أغلى الناس
ادعولي ربنا يسعدكم
ـــــــــــــ
أقول لكوا إزاي بذاكر::..


طبعا لازم ارتب الأوضه عشان المظهر الجمالي والنفسية تكون مرتاحة لما تشوف الدنيا مرتبه حواليها


وممكن برش معطر جو أو بارفان...


طبعا بحب أذاكر وأنا قاعدة على سريري (قعدتي المفضله) وبرتب الكتب في جنب والدفاتر في جنب


وطبعا قلم رصاص وبراية وقلم سائل (نوع معين مش أي نوع) وجنبي علبة كلينكس (مناديل) والموبايل


عشان أسمع أناشيدي المفضلة.. وطبعا اسمي الله واقول شوية ادعية وأذكار


وأبدأ مذاكرتي لازم افهم بعدين احفظ بس بعيد على المعلومة كتير لإني نساية أوووووي


وربنا يعيني على المشكل هدي فلقيت حل كدا يساعدني اني افتكر وبصراحة بيساعدني كويس يعني


وهو " برسم لكل كلمة على حسب معناها يعني مثلا: لو في مادة الجغرافيا


قالي في الصيف تتساقط الأمطار ... برسم شمس صغننه عند كلمة الصيف يعني تدل على الصيف


وارسم قطرات مطر صغننه كتيرة وزي كدا يعني.....


بس بتساعدني اوي اوي اوي وبفتكر الرسمات يوم الإمتحان واحل الحمد لله


بس طبعا رسم أي كلام مش مزبوط ودي اكزامبل قدامكوا......







طبعا بسرح كتير وأنا بذاكر وبرسم رسمات ملهاش علاقة بالمذاكرة




أو اكتب اسمي بكل اللغات (البت مثقفه أوي يعني)..
أو أكتب أدعية ...وكدا يعني... ولما بلاقي نفسي تعبت من المذاكره


بهرب للمطبخ واعمل نسكافيه .. كابيتشينو.. سادنويتش.. قهوة بحليب.. كورن فليكس لو في...
ومش ببطل رغي أنا و"شوشو هانم" البت شيماء أختي يعني... لدرجة ان ماما


بتخلي كل واحدة تقعد في أوضه لوحدها
وووووووووووووووووووووواء
وأرجع أكمل مذاكرة ومن إحدى طرق الهرب بردو ...


المــــــراية اسرح شويه وارجع وارجعلها تاني ... عبط ع الآخر يعني...


بس والله مرة قررت ازاكر على تربيزة وحطيتها قدام المرايه عشان أشوف نفسي وأنا بذاكر


ولما لقيت نفسي اتشغلت خالص حلفت اقوم من المكان دا ...


"كان عندي حالة جنان بالمرايه بس الحمد لله خفت خالص عن الأول"
ههههههههههههههههههههههه ربنا يهدي... مين يابنات بيعمل زيي كدا اعترفوا اعترفوا..
اه نكمل بأه .. طول الوقت اتصل أنا وموني روح قلبي "إيمان روحي" على بعض ونسأل بعض كل شوية ..


هــا وصلتي فين؟؟ أي صفحة؟ السطر الكام؟؟


وماما بأه بتتنرفز وتمسح بكرامتي الأرض أنا وهي بس لزمن لزمن نتصل على بعض


ممكن في الخباثه كمان نياهاهاهاهاها


ممكن يعدي الوقت وألاقي نفسي فاضلي صفح متلتلة ومخلصتش


فاتصل على موني وأقولها بت يا إيمان ايه رأيك ننهف في عقولنا ونجازف تقولي مفيش قدامنا غير هيك يا سومه


..والعكس صحيح..
والمجازفة دي اللي هي يعني لغةً:
المخاطره بالنفس..
اصطلاحا:
نزاكر الحاجات اللي نحسها مهمه أو من أسئلة الكتاب وبس هئ هئ هئ ..
ولما نروح الإمتحان بنبقى تك تك تك تك تك نرجف ونضحك بشكل هستيري


وإيمان تقولي : عمرك شفتي حد يروح للموت برجليه.. أرد عليها وأقولها: آآآآآآآآآآآآآه المهابيل اللي زينا...
تقولي: ماعمو قال اقعدوا في البيت احسن بلا مذاكرة بلا وجع قلب (عمو دا اللي هو باباتي يعني بابايا)
أقولها: راجل كله نظر والله..ههههههههههههههههههههه
نطلع بأه لقدرنا والمراقبين يفتشونا عشان البراشيم وطبعا مفيش حد بيغش


اللهم بس ممكن واحده تقول كلمة بصوت واطي وبتكون صعبه بردو...


في الإمتحان طبعا لزمن ناخد معانا كمية كبيرة من المناديل


عشان الحنفيات اللي بتتفتح لما تلاقي أسئلة صعبة (الحنفيات دي عنينا يعني) والله مرة عيطت لمدة ساعتين


كاملين متواصلين بدون فواصل ولا اعلانات هع هع هع بس طبعا بعدها


قمت ووقعت من طولي كان يوم مايعلم بيه الا ربنا...
بتفق أنا وموني إن اللي تخلص فينا يا إما تعمل نفسها بتعطس أو تكح ..


ولو واحده قعدت لوحدها في اللجنة ولسا بتحل التانيه تقعد وتعمل نفسها


بردو عندها مشكله عشان نفضل مع بعض...حب ياناس حب (قولوا ماشاء الله تبارك الله)


اخاف تحسدونا...هههههههههههه

وتربيزتي اللي بقعد عليها ايام الإمتحانات مبتخرجش سليمه


إلا وكلها رسم من كل الأنواع كل يوم برسم رسمه عليها


بعد الامتحان بنطلع مدغدغين ومهدودين كإننا كنا في مصارعه


وشيماء تجري علينا مبتسمه وتقول: ها عملتوا ايه..
أنا بأه حركتي المعتادة بكل تريقه بقول: هه عكينا طبعا الحمد لله قدر الله ماشاء فعل..


ونبدأ نراجع المادة التانية لو في لجنة تانيه..
بعد مانخلص نتخانق مين اللي تروح تتصل على بابا عشان يجي ياخد التلاته الحلوين (بسمه,إيمان,الشيماء)
وقبل ماتنزل ايمان من العربيه نسأل بعض هنام ولا هنزاكر ونتفق يعني...


ــــــــــ


وكفاية رغي كدا أنا طولت أوي عليكوا


هتوحشوني أوي جدا موت في الفترة اللي جاية دي


وبجد محتاجة تدعولي أنا والحلوين بتوعي المذكورين أعلاه


ومتنسونيش يعني شقروا كدا واسألوا مش لازم يعني أنزل بوست عشان تيجوا


وبجد اسفة إني مقصرة في حق مدوناتكوا بس غصب عني أكيد


أخلص بس وأرجعلكوا ان شاء الله وأعمل العمايل


بس ادعوا ربنا يعدي الشهر دا على خير وييسرلي ويسهل عليا الامتحانات


خنقتي والضغوط النفسية الكتيرة اللي عليا


(الصور دي بكامتي والكتب دي كتبي أنا)


ودي هدية جودي حبيبة قلبي وصاحبتي الغالي عشان التعليق الأول


يارب تعجبك يا جـــــودي
.............

ألقـــــاكم أحبتـــي في اللـــه

تحيـــــ بســـومــةـــاتي

38 التعليقات:

ايمان روحي يقول...

هييييييييييييييييه
اووول تعليييييييق
راجعه
تحيـــاتي

ايمان روحي يقول...

هييييييييييييييييه
اووول تعليييييييق
راجعه
تحيـــاتي

ايمان روحي يقول...

ههههههههههه
يخريب شياطينك ياشيخ
ههههههههههههههه
رجعتيني لايام الامتحانات
انا
مررررررررعووووووبه
والله حراااام
لا وكمان
حاكيه كلامي
طيب
شكلنا هننهف بعقلنا بالجغرافيا
والقراءات
هههههههههههههه
شو رايك
فكري من الحين
ههههههههههههههههه
سومه حرام عليكي
انـــــــا مررررررعوبه
رجعيني
وانا بطلع علي السلم ورايحه اللجنه
هههههههههههههه
وايام العريش وامتحاناتها
حدث ولا حرج
ههههههههههههه
بس يبنتثي يا عفريته
والله نفس افكاري
انا ناويه انزل في البوست تبعي
زي هيك واصور البلاوي اللي في كتابي
ههههههههههه
الله يستر
الله يوفقنا
بمتحانات المدرسه والقدراااااااااااات
انا هعيط
الله المعين
تحيــــاتي

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

بأه كدا ايه يابت دا انتي واقفه على الباب ولا ايه
طب مفيش استإزان

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

على فكره مش هديكي هديه
وش مطلع لسان
هع هع هع نياهاهاهاهاها

ايمان روحي يقول...

بصي باه
انا والله لم دخلت قلت اشقر علي نور العين
لان القائمه مطلعتش انك نشرتي البوست
بس انا لم كلمتك قولتي انك هتنشري
فقلت اشار
هههههههههههههههه
وهاخد الهديه من عينك
هههههههههههههه
ومش هاخدها صورة كمان
هخدها شيئ حسي
هههههههههههههههه
تحيـاتي

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

ههههههههههههههههه
عند امك ياروح امك
هههههههههههههههههههههه
بتحلمي ياحبيبتشي
هنشتغل ردح لبعض
ولا ايييييييييييييييييييه
مفيش هدايا لا حسيه ولا معنويه ولا حتى تحلمي اساسا بيها

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

ههههههههههههههههههههههه
ربنا انتقملي منك يامجرمه وابراهيم قفشك
وخلاكي تقومي من على النت
احسن احسن آآآآآآآآآآآآآه وش مطلع لسانه هههههههههههههههههههه

ربنا يسعدك يا ابراهيم يارب
دايما بتورني في ايمان ونتنقملي منها
ههههههههههههههههههههههههههه


ربنا يخليهولك يا ايمان
ويطولكوا في عمره

هههههههههههههههههههههههه

مستنياكي يا وش الشؤم
ههههههههههههه

ملتيلي المدونه تعليقات رخمه زيك

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

جيتوا امتى
دا أنا لسة عاملة رفرش للمدونة
وشفت بوستك
ودخلت قرأت

عامة ربنا يعينك يا رب بس ده الكتب اللى انت حطاها كلها كتب لغة عربية ودرستها لأنى كنت بدرس لغة عربية
وأى حاجة تعوزيها قوليلى مدرسة عربى اليكترونية يعنى

ربنا معاكى وادعيلى وانت مزنوقة كده علشان معايا مادة هتجننى ومش عارفة اتخرج بسببها

تحياتى لك
شيمو القمر

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

انا جيت او لسة شايفة البوست
معرفش رغم ان مش دا العنوان اللى طالع عندى :)

فكرتينى بنفسى لما كنت بذاكر
هى طقوس واحدة بس بتختلف اختلافات بسيطة
بس الثابت اساسى فيها الموبيل وماما لما بتتعصب
هاهاهاهاهاهاهاهاها

استنى اقول ماشاء الله تبارك الله
عليك انت ومونى
ربنا يديم المودة بينكم

بس بطلوا مجازفة وبطلوا المرايات شوية وانتوا هتخلصوا كل الصفح
هاهاهاهاهاها

عارفة بقى احلى حاجة انك لقيتى طريقة تحفظة بيها واشتغليتى موهبتك فى الرسم
دى بجد حاجة ممتازة استمرى يا قمر
ربنا يوفقك

تقبلى مرورى

ايمان روحي يقول...

الـــــــــــف مبرووووووك
بجد مبروووووك
هههههههههههههههه
اخيرا طلع البوست
ابن ال.............
هههههههههههههه
تحيـــاتي

ايمان روحي يقول...

يابنت ياللي اسمك بسمه
ايه ده اناء الله
بقيتي تحبي ارباهيم دلوقتي
حاضر حاضر
وبتدعيلوا كمان
لااااااااااااااا
انتي بتلعبي بعداد عمرك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
غلاسه
-------------
طب قوليلي
فهمنيني
انك البوست ظهر بعد عناء
منتي طلعتي روووحي

اعرف كده وبالصدفه
ويطلعلي الموضوع محذوف
واتنكد واتغم
واتي ولاا هنا حاضر حاضر
ههههههههههه
------------
تحيـاتي

ايمان روحي يقول...

يابنت انتي
والله لوريكي
انا لسه منتبه
انا رخمه
طيب طيب
والله لنا موريااكي
يانيله
يا....الصغننه
هههههههههههههه
وبتدعي لهمتي كمان
يابختنا
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس اعووذو بالله
يارب يسافر
مش بخليه عندي
هههههههههههه
عشان يوحشني
اصلوا بقي قديم
دلوقتي ابطل رغيواروح اشوف مدونتي
اللي سايباها تضرب تقلب
مشان عيونك
الصفر
هههههههههههههه

سلاموكا.........

(غلاسه تاني)
تحيـــاتي

Kiara يقول...

ههههههههههههههههه انتي عثل وربنا

ربنا معاكي

علي فكرا كنت برسم دايما ورد وعيون وقلوب كل ورقه تلاقي فيها الكلام دا لدرجه اني كنت براجع ورقة الاجابه لاكون غلطت ورسمت فيها

بس فكره برده انك ترسمي الحاجه اللي بتعبر عنها الكلام

عثللللللللللللللللل يابسومه ياقمر

والهدية تري تري شيك

منــار فايد يقول...

ربنا يوفقك يابسومه يارب
ان شاء الله ربنا معاكي
وتجيبي مجموع عالي ان شاء الله وتدخلي الكليه اللي نفسك فيها..

ذاكري كويس وماتشغليش بالك بالمدونه خالص في الفتره دي......

وان شاء الله اسمع عنك كل خير...


منار فايد

المعتصم يقول...

يارب ينجحك انتِ وايمان والبت شوشو وكل اولاد المسلمين
وتخلصوا امتحانات على خير
وربنا يكرمكم بالمجموع العالى ان شاء الله
بس انا اول مرة اعرف ان الامتحانات بتخلى حد يعيط
انا كنت ادخل اللجنه وخاتك ياضحك وهزار
ومش فارقه مذاكر ولا لأ
جيل اخر زمن قال بتعيط فى الامتحانات قال
ههههههههههههههههههه
سلام

ادم المصرى يقول...

الله يكرمك

فكرتينى بأيام رخمه اوى مسدقت نستها

بس بجد الله يعينك

دنتى طلعتى فقريا اوى

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

هوه ده البوست بتاع الإمتحانات
بطني وجعتي من السيرة
أنا لسه جاي من إمتحان .. والحمد لله


بس حلوه الطقوس دي
كل واحد ليه طقوس مختلفة
ساعات نتلاقي في حتت .. ونختلف في حتت
بس أيام ثانوية عامة مكنتش ببص للحاجات دي نهائياً
ولا كان فيه طقوس غير ترويق الأوضة
وكنت بذاكر بضمير والله
غير دلوقت خالص
شدي حايلك وربنا يوفقك
ده مفترق طرق

الشاعر الحزين يقول...

على فكره أنا حاسس ان فيه خيانه وأنتى وايمان روحى متفقين انها تاخد أول تعليق

وأنا مش هسكت على الموضوع ده

نيجى بقى للمهم

يعنى الرغى ده كله لو كنتى زاكرتى فى الوقت اللى عماله ترغى فيه ده كان زمنتك خلصتى المواد كلها ايه انتى بالعه رايدو ؟

دودودودودودودودودودودو

اسكتى شويه بقى

بس أقولك على سر

والله هتوحشينا قوى قوى قوى موت خالص جدا كتير

بس شدى حيلك كده بقى عشان نسمع أخبار حلوه

وان شاء الله هنسمع أخبار حلوه أنا عارف ان أنتى موووووووس

ههههههههههه

ترجعيلنا بمليون سلامه يا قمرايه

والله والله والله هتوحشينا قوى وأنا بالذات هفتقدك جدا وهفتقد تعليقاتك الجميله ورغيك اللى عمال على بطال

ربنا معاك يارب ويوفقك يارب ويعديها على خير يارب والامتحنات تبقى سهله قوى يارب وتحليها كلها يارب أنتى وايمى وشيماء وكل طلاب وطالبات المسلمين يارب

سلام بقى أصلى مش بحب الرغى الكتير

موناليزا يقول...

ياحبيبتى ربنا معاكوا يارب وتنجحوا وترفعوا راسنا:)

(Joudy) يقول...

بسمة ايه ده دى نظارتى الشمس انتى جيتى صورتيها علشان تديهانى لا لا لا لا ما ينفعش الكلام ده هى مش روز أيوة سودا بس نفس الاستيل أكيد انتى كنتى موجودة وشوفتينى وأنا بشتريها ولا شوفتيها فى الصورة اللى بعتها لك لا مليش دعوة انتى بتضحكى عليا ماشى ماشى ولا أقولك ميرسييييييييييي جدا انك افتكرتينى بيها أول هدية تجينى منك مش هزعلك وهقبلها

بالنسبة بقى للامتحانات فأنا بدأت وفاضل لى 3 أسابيع وأخلص خاااااااااااااااااااااااااااالص آخر سنة فى الكلية عقبالك وبالنسبة للمذاكرة وحكاية المراية أحب أطمنك انى زيك لا لا لا انتى اللى زيى لأنى بعمل كده وأكتر شوية لأنى قبل ما بكتب حاجة أو لما أفكر فى حاجة بكلم نفسى وأنا ببص فى المرايا فبلاش تقلقى لو كنتى مجنونة ففى الجن منك هههههههههههههه وبعدين أنا بشك فيكى انتى بتعملى زيي فى كل حاجة من قاعدة السرير لحد ومكالمات التليفون والشخابيط حتى النظارة نفس الاستيل وكمان بحب اللون بس شكلك انتى اللى سبقتى واشتريتيها تكونيش أنا وأكون عندى شيزوفرنيا (أكون عندى شخصيتين) وأنا مش عارفة

عموما ربنا معاكى ويوفقك ويعدى الامتحانات على خير عليكى وعلى إيمى وعلى شوشو وعلى بسمة وعلى كل اللى بيمتحنوا يارب

دمتى بكل خير وحب وسعادة

yoyo يقول...

صباحك سكر يا بسومة

ربنا يعينك يارب يا قمر وتعدى فترة الامتحانات على الف خير يارب

هى نفس الطقوس و الله اللى كلنا بنعملها وقت المذاكرة وسبحان الله الجوع يجى وقت المذاكرة والحملات النظافة بقى و الرغى ههههههههههههه

ركزى على اد ما تقدرى
وان شاء الله ربنا هيوفقك

هتوحشينا يا قمر
فى انتظار عودتك على الف خير يارب

دمتى اختى بالف خير
تحياتى
يويو

وحي القلم يقول...

السلام عليكم

ايه الاحتلال ده يا ايمان روحي هو مفيش غيرك ع البلوجر

عموما :- احنا كنا بنعمل العجب ف المذكرات ومش هانسى يوم ما كنت بذاكر التاريخ أنا وواحد صاحبي

هيسنا تهييس ما يعلم بيه اللي ربنا

يالا

ربنا معاكي ف امتحاناتك

تقبلي مروري

وردة يقول...

ايه يابسومة كل ده
هههههههههه
رجعتيني لايام المذكرة ياشيخة
الله لايعيدها ايام
بس انتي والله زي العسل
واكتر حاجة كنت بعملها زيك الشخابيط اللي علي الكتاب
ههههههههه
سبحان الي تقوليش توءم
هههه
بس انا كنت بذودها شوية كمان كنت في اخر السنة كل ما اذاكر جزء اقطعه من الكتاب
لغاية يوم الامتحان يبقي الكتاب اللي كان محترم"الله يرحمه"عبارة عن ورق مرمي علي الترابيزة
وامي تصرخ
"في حد يعمل كده في الدنيا يابنتي جنينتيني"
ههههههههههههه
بالنجاح ان شاء الله يابسبس انتي وشوشو وموني كمان
ربنا معاكم
سلام

blue-wave يقول...

بس تصدقى انها طريقه حلوة للمذاكرة؟
حكاية الرسمات دى
والله فكرة
ربنا يعينك

MaNoOoSh يقول...

ربنا معاكوا انتوا وكل اللى بيمتحنوا يا قمر
و27 هجري.. 20 يونيه بالميلادي
يعني فعلا كمان اسبوعين بالظبط


انا ركبي بتكتكلكم من الوقتى
هههههههههههههه
بس انتوا قدها وقدود ان شاء الله يا قمر.

لاسع افندى يقول...

بالنجاح انشاء الله

طـائر الليــل الحـزين يقول...

ترجعى بالسلامة يا قمر
وان شاء الله تخلصى على خير
تحيااااااااااتى

Unknown يقول...

مـــــــــع الف مليون سلامة
يابســـــــــــــــــومة
تروحى وترجعلنا بالنجاح
والفلاح والمجموع الكبير
اللى يفرحك ويفرح
احبابك كلهم من
اول تيتة
الغالية
لحد اولاد وبناتاتت خالاتك
المهم ذاكرى وخلى بالك من صحتك
وسلمى لى على شوشو هانم اختك كمان
وربنا يوفق الجميع

Unknown يقول...

بســـــــــــــــومة
شايفاكى بطلى لعب
وروحى ذاكرى احسن:)

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلامن عليكو

حبيبتى

هتوحشينى كتير كتير كتير كتير كتير كتير كتير كتير كتير كتير

ربنا معاكى

وان شاء الله تنجحى بتفوق

ربنا يسعد أيامك يا سومه يا صغننوونه

منتظراكى بشوق ولهف

انوسه
امووووووووووووه
وحضن كبير قووى

غير معرف يقول...

بسومة ازيك وحشتى خالتو خالص
كدة ياوحشة لاتعدى ولاتسلمى
على العموم انا داخلة اسلم واطمن عليكى وربنا يعديها على خير الامتحانات
خدى بالك من نفسك وبالنجاح والتوفيق
وبوسة كبيرة من خالتو
وحشتينى

aidy يقول...

بسمتى

وحشتينى جدااااااااا

انا خلصت امتحانات الحمد لله

عقبالك :D

بقولك ايه اقعدى زاكرى كويس

وبلاش قعدة المراية دى

وانا هدعيلك كتييييييييييييير بجد

ربنا يوفقك ويكرمك ويقدرك على المذاكرة

ويارب تفتكرى

سلاااااااااااام

بــكـــرهــ احــلـــى يقول...

ربنا يوفقكم اجمعين وتجيبو امتياز

Unknown يقول...

انا جاية اسلم عليكم
يابسومة وياشوشووو
واقولك شدوا حيلكم
يابنات ربنا معاكم
هانت يوم السبت
قرب خلااااااص
دعواتى وتمنياتى
بالنجاح والتوفيق.

Unknown يقول...

انا جاية اسلم عليكم
يابسومة وياشوشووو
واقولك شدوا حيلكم
يابنات ربنا معاكم
هانت يوم السبت
قرب خلااااااص
دعواتى وتمنياتى
بالنجاح والتوفيق.

هيثــم رمضـــان يقول...

بالتوفيق إن شاء الله وربنا يفتح عليكوا كده إن شاء الله وتحلوا كل الاسئلة والامتحانات تيجي سهلة إن شاء الله .
معلش التعليق متأخر بعد بداية الامتحانات بس هدعيلكوا إنتو وكل أبناء المسلمين إن شاء الله.

mohamed ghalia يقول...

أنا خلصت إمتحانات
معلش مش كنت بتابع لسه مخلص إمبارح