BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

بوسي

3/10/2011

ارجع المدونة ولا لأ؟؟؟؟

ياجماعه حبيت اخد رايكوا
ارجع للمدونة ولا لا؟؟

11 التعليقات:

غير معرف يقول...

ياااااااااااريت ترجعيها طبعا...

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

بخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


ما هو انت رجعتى اهو يابت انتى وحشششششششششتينى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

حمدالله على السلالالالالالالالالالالالامه
ياريت تفضلى معانا ومنورانااااااااااااااااااااا


طبعآآآآآآآآآآآآآآ انا ايناس

ملاك يعيش بكوكوب اخر

ايوش يقول...

السلام عليكم
ازيك يابسوم
انا من راى ترجعى مدونتك تانى
لان كتابتك جميله
وكمان المفروض متخساريش التدوين
عشان انا عارفه انك بتحبى مدونتك كتتتتير
واكيد راى هو راى اللى هايبعتولك تعليقاتهم
ارجوكى متسبيش المدونه

THEKING_MODY يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
نونو الرومانسية يقول...

ارجعى ارجعى ارجعى ارجعى :)

ايمان روحي يقول...

سوووووووووووووووووومه
وحشتييني اوي
بجد كلامك اثر فيه وحشاني موت ربنا يجمعني فيكي ياااارب علي
كفايه وحده معتزله فينا مش لازم احنا الاتنين
وان شاء الله هرجع
مخلاااص الحمدالله حياتي بقت اجمل
بحبك يااجمل اخت في الدنيا
لا اله الا الله

khaled يقول...

أنا لم أدخل مدونتك من أيام ماكنتى فى ثانوى ودة لأنى لم أتفرغ لها بسبب عملى ودخلتها مع أيام الثورة المصرية العظيمة تحياتى وعودُ محمود أهلاً بأختى بسمة

يوميات مصرية يقول...

رجوع الخير يابسمة وبشرى السعادة وشكراً على الرد

حسن محسن يقول...

عليه افضل الصلاة والسلام

طبعا ترجع يا ا/ بسمه صلاح وترجع بتفائل كمان

 

حسن محسن يقول...

انا علقت وبعدين قرأت التعليقات و لقيت الشعب في المدونه بيهتف بأسمك بجد هيا جميلة وانا عن نفسي بدخل من فترة لاخرى وعلى ما فهمت انها من ايام ثانوية عامة احب أقلك وهانت عليكي في " ايام زمان " كتبتي ان في ناس في غربتك بتفترقي عنهم ومبتقدريش تنسيهم بسهوله ... طيب ومدونتك ليس لها من ايام زمان جانب ..

بكل الود .. تقبلي تحياتي

حسن محسن كامل