BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

بوسي

2/18/2009

وعــــدت إليكم..





أكيد أكيد وحشتكوا ووحشتكوا أوي كمان عارفه والله بس أديني جيت نورت البيت (مدونتي) وهنور مدوناتكم إن شاء الله بتعليقاتي العسولة

هههههههه...

يااااااااااااه مريت بأصعب إسبوعين والله اتهلكت في المذاكرة وتعبت جداً مكنتش بنام الاّ ساعات معدودة على العصريه كدا وأقوم المغرب وأبدأ موال المذاكرة لحد تاني يوم بس الحمد لله عدوا على خير مع إن والله المدرسات عملوا فينا مقلب محترم... حددولنا حاجات معينة نذاكرها.. وفي الإمتحان نمسك الورقه نلاقي أسئلــة برة التحديد اللي معانا وعمرنا ما شفناها غير دلوقتــي..



أحكيلوا موقفين حصلوا معايا خلال الفترة دي:



أول يوم كان عندي امتحان بلاغة وعلم الفرائض والمواريث ذاكرتهم كويس جدا وكنت مبسوطه وواثقة من نفسي وراجعت البلاغة قبل الإمتحان وقلت هراجع الفرائض في فترة الإستراحه بين اللجنتين ولما رحت المدرسة لقيت البنات بيراجعوا فرائض واتصدمتا لما عرفت ان اللجنة الأولى فرائض مش بلاغه حسيت إن كل أفكاري اتشتت وفضلت أعيط والبنات يهدوا فيا ولما بدأ الإمتحان الحمد لله ربنا يسرهالي وحليت وجبت فيه 29ونص من 30 ..



الموقف التاني: كان عندي امتحان جغرافيا والأبلة طبعاً محددلنا زي ما قلتلكم وبدأت أحل لقيت كله ماشي معايا في الآخر بقى لقيت سؤالين ولا عمري شفتهم في حياتي طبعا بسبب الإعتماد على التحديد وردة فعلي كانت العياط لمدة ساعة ونص بالزبط كدا والله زي ما بقولكوا ودماغي بقى كانت هتنفجر من الصداع زيادة على العياط السهر .. الأبلتين المراقبين حنوا على حالي وصعبت عليهم وحاولوا يهدوني بس أنا صعبانة عليا نفسي وتعبي اللي حسيت ان ملهوش أي قيمة فنادوا الأبلة بتاعة الجغرافيا وجت ساعدتني ولما جيت أطلع بعد الإمتحان دخت وكنت هقع لولا البنات سندوني ومشوني بس الحمد لله جبت فيها 30 من 30 ..



دي مواقف حصلت معايا من ضمن مواقف تاني وانهردة أخدت النتيجة كنت عايزة أصورها وأوريهالكوا بس بلاش فضايح بقى



على العموم



ترتيبي الأول بتقدير ممتاز والنسبة اللي تكسف 96.47% نسبة تكسف صحيح حاجة تزعل وعيطت على تعب الليالي اللي ضاع هباءً منثورا



بس الحمد لله على كل حال دا قدر بنا ولازم أرضى بيه



ربنا ييسرلي الترم تاني وأجيب أحسن من كدا



وأخيراً بقول (( وآدي جزاة اللي يذاكر من التحديد))

ملحوظه:بشكر كل اللي هنوني في يوم ميلادي واتبسطت بدعواتكم الجميلة جدا ربنا يسعدكم ومعلش إعذروني إتأخرت عليكم بسبب إمتحاناتي



وسوري طولت عليكم يارب مكونش أزعجتكم


ألقاكـــــــــــــــــــــــم

26 التعليقات:

SemSem يقول...

اول تعليق
ومش هقول مبروووووك على الامتياز وعلى الترتيب وعلى النسبه
لكن هقووووووووول انا عاوز الساقع وبس
هههههه

الى الامام دائما باذن الله
ومن تفوق الى تفوق

تحييييييييييييياتى بكل ود

المعتصم يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أختى بسمة
حمدالله على السلامة ده اولا
ثانيا مبروك على النتيجه اللى تكسف
بس هى ماتكسفش اوى يعنى مممكن تورينا وشك
الف مبروك وان شاء الله الترم التانى تجيبى 105فى ال100
تحياتى
ودمتى بكل ود وخير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Unknown يقول...

ألف مبروك يا بسمة ربنا يارب ييسرلك في الترم التاني وتجيبي نسبة أحسن بكتير

لجين أبو الدهب يقول...

عودا حميدا ..

وألف مبروك على نجاحك وربنا يجعلك ن الناحجين دنيا واخرة ..

منتظرين كتاباتك ..

دُمتِ بخير

marmar يقول...

نعععععععععععععععععععععم يخخخخخخخخختي كام كام كام كام كده
سته وتسعين وسبعه واربعين وتكسسسف
اه ليكي حق دحيحه دحيحه دنتي طلعتي مووووس وانا اللي بقول على نفسي شاطرة جتني خيبه صحيح
ههههههههههههههههههه
الف مبروووووووووووووك يا ذئبه الكبننه وان شاء الله الترم الجاي يكون تقديرك احسن من كده بكتير يا حبيبتي
الف مبروك ولله فرحنالك يا مضروبة
نورتي التدوين يا فاشله التدوين ياللي متأخره شهرين مفروض خلاص يكنسلوكي بجد انا هكلمهم حالا حالا اقولهم يلا باي عشان اكلمهم اهو ههههههههههههههههه
صحيح
صحيح
غيرت الايميل الياهو والهوتميل اللي كانوا معاكي وضفتك عل اتنين بس شكلك مقبلتيش الاضافه ابقى خديهم من زوزو
سلام يا عسوووووووولة

Kiara يقول...

الف الف الف مبروك يابسومه ايه اليوم الجميل دا كله نجاحات

عقبال اما تحققى كل احلامك :)

غير معرف يقول...

السلام عليكم
بسمة
مبروك عليكى النجاح المبارك
وربنا يفرح قلبك

بنوتة يقول...

السلام عليكم
ازيك يا سمسم وحشتينى والله
حمدلله على السلامة
ومبروك ده انتى الاولى مش اى حاجة ما شاء الله عليكى طب زعلانة ليه أكيد بس بتخزى العين
المهم مبروك واهلا بيكى مرة تانية
سلام

دينا حامد يقول...

الف مبروك يابسمة
والله خبر حلو جدا جدا عقبالي يارب وعقبال كل اللي بيدرسوا
فين الملبس والحاجة الساقعة بقى؟


تحياتي

ساره يقول...

بوسبس الحلوه :)

الف مبروك الاولي وتبكين اجل اللي على الحفه ايش يسون؟؟ لكن هذا يدل على حرصك على مستقبلك ... الله يوفقك ياقلبي .. وان شاء الاولي بنسبه 100% فى الترم الثاني :)

طبعا انا عرفت انك عايشه فى السعوديه بس فين؟ انا من الخبر المنطقه الشرقيه :)

zainab يقول...

حبيبتى بوسى

ماشاء الله

ألف مليون مبروك يا قلبى و ربنا يوفقك فى الترم التانى

مبروووووووووووووووووووووك يا قمر و شوشو عاملة ايه؟

وحشتونى قوى قوى

و شكراعلى اتصالكم بيا

يارب مايحرمنى منكم

تحياتى

فكرة من الزمن ده يقول...

والله انتي اللي عسولة والله ومدونتك كمان عسولة يار بتنج ياتتح
وسيبك من التحديد عشان الكلية مافيش فيها تحديد

fL0weR-giRL يقول...

السلام عليكم :_

حمدا لله ياراجع من الأمتحانات

ومبرووووووووووووووووووك ويارب النص التاني تجيبي نسبه اكبر من كدا وتدخلي الكليه الي بدك ياها


^_^

ريكو يقول...

ألف مبروووووووك يا بسمة
دمتى جميلة وموفقة

Mohamed S. AbuTaqiya يقول...

السلام عليكم

اول شي
ماشا الله تبارك الله

والله ما شا الله عليكي كتير شاطرة ونسبتك كتير منيحة
بس انتي اي صف توجيهي ؟

مو متلي انا بتوجيهي كنت فاشل هههه بس الحمد لله بالجامعة تحسنت

بالتوفيق الك يارب

ان شا الله رح اتابع مدونتك باذن الله

Mohamed S. AbuTaqiya يقول...

صحيح مواضيعك روعة

بس الوقت تاخر ولازم انام عشان عليه امتحانات :(

سلام

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

السلام عليكم ورحمة الله
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SemSem:

الحاجه الساقعه برة على ايدك اليمين
لو مفهمتش الطريق هتلاقيها في المدونه بره هههههههه تورته وعصير ولولي بوب كمان
شكرا لزيارتك
~~~~~~~~~~~~
المعتصم:

الله يسلم حضرتك
الله يبارك فيك
شكرا على رفع الروح المعنوية
شرفتني بزيارتك
~~~~~~~~~~~~
كاتب مصري:

الله يبارك في حضرتك
ان شاء الله يارب
شكرا لزيارتك شرفتني
~~~~~~~~~~~~
لجين أبو الدهب:

ربنا يخليكي
الله يبارك فيكي
امين يارب
نورتيني يا لوجي
~~~~~~~~~~~~
marmar :

ايووه وصلنا عند مفتليه هانم
اللي هتنق عليا
يابت بطلي قر
وبعدين فين شهرين دول
دا هما أسبوعين عمي بس والله كانوا زي الشهرين
ووحستوني أووووووووووي
واتصلي كدا ووريني
شوفي امتى اخر مرة شوفتي نفسك فيها عشان ساعتها مش هتشوفيها تاني ههههههههه
ما انتي حارفه انا مين
ولا أقولك أنا ولا بلاش هحرفهالك عملي ههههههههههه

على فكلة يابت يا مل مل انا مجتليس اي اضافه ابعتي تاني
وضلميني كتير اوه اصدي نوليني
هههههههههه
عووووووووووووووو
*الذئبه الكبننه*
~~~~~~~~~
كيــــــــــــارا:

كيارا العثوله نولتيني يا حبيبتي
بموت فيكي وبحب زيالاتك موووووووت
الله يبارك فيكي
امين يارب وانتي كمان وكل اخوانا المدونين
~~~~~~~~~
khaled:

ربنا يكرمك ياأستاذ خالد
الله يبارك فيك
شرفتني بمرورك
~~~~~~~~
بنوتة:

حبيبتي انا كويثه الحمد لله انتي اخبارك ايه
الله يبارك فيكي بس والله ما بخزي العين ولا حاجه انا بجد زعلت اوي
بس الحمد لله
رفعتي روحي المعنويه
نورتيني يابنوته
~~~~~~~~~

دينا حامد:

الله يبارك فيكي يا دينا
امين يبار ربنا يوفق الجميع ويعينهم في المذاكرة اللي شيبتنا
الحاجه برة ياحبيبتي معزومين اطلعي وهتلاقيها
نورتيني بمرورك يا دندن
~~~~~~~~~
ساره:

بسطتيني ياسوسو بزيارتك يارب متتقطعش ابدا
الله يبارك فيكي
انا ياستي في الشمال
تحديدا(( طريف)) السنكوحه لو تعرفيها اسمها طريف بس السنكوحه دي كلمه كدا ههههههههههه
وبقولك نورتيني تاني
~~~~~~~~~~
zainab :

ماااااااااامتي الصغننه
وحستيني يا حيببتي فينك مس ظاهرة
اللي اخد عقلك ياستي ههههههههه
بقولك ايه انا غيوووووووورة هقتل اللي ياخدك مني
هههههههههههه
وبعدين ياثتي متثكرنيث على الاتصال دي اقل حاجه ممكن أعملها لو بإيدي حاجه اكتر من كدا كنت عملت
وشوشو تسلم عليكي
نولتيني وكتلتيني وفلحتيني وستتيني
وكل حاجه
هههههههههه
~~~~~~~~~~~~~
فكرة من الزمن ده :

قهلا قهلا
زوار جداد المدونة نورت خالص كدا
شرفتيني
والله باين عليكي ثكر
هبقى ازروك ان شاء الله
ويارت متكونش زيارتك الأخيرة
وميرثي على النصيحه
~~~~~~~~~~~~~
fL0weR-giRL :

الله يبارك فيكي
ربنا يسمع منك امين يارب
شرفتيني بمرورك
متقطعيش بقى
~~~~~~~~~~~~
ريكو:

الله يبارك فيكي ويسعدك يارب
شرفتيني بمرورك
~~~~~~~~~~~
smart_mody:

الله يبارك فيك يارب
اهلا بحضرتك في أي وقت
اه توجيهي الله يعين
شكرا على زيارتك شرفتني بمرورك
~~~~~~~~~~~~

شكــــــــرا ليكوا كلكوا ويارب ما يحرمني منكوا ويكتركوا هههههههههه
أختكــــم
*الذئبــــه الكبننــــه*

blue-wave يقول...

حرام عليكى:))
عموما الف الف مبروووووووووك
وعقبال التيرم التانى وتكبرى وماتبقيش دكتورة:))
تحياتى

حسام غانم يقول...

ألف مبروك

أنا مش بحسد أنا بقر بس

ودايما في تفوق

هو انتي في سنة كام صحيح ؟

ستيتة يقول...

مبروك يا بسمة
انتي من عمر بنوتي وهي ها تتم في شهر اربه ستة عشر عاما بالتمام والكمال

الف مبروك النجاح والرتم التاني يبقى احسن واعلى ياقمر

انتي بتنوريني في المدونة

aidy يقول...

دى اول زيارة ليا لمدونتك

فكرتينى بأيام ثانوى يا بنتى والبهدلة بتاعتها

بس الحمد لله انا اخدت اعفاء من اربع سنين : ))

ربنا معاكى يا قمر فى الترم التانى

وان شاء الله تجيبى اكتر من كده كمان

انت نفسك تدخلى كلية ايه ..؟

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
~~~~~~~~~~~~~~~~
blue-wave :
حرام عليا ليه مش فاهمه؟؟؟؟
الله يبارك في حضرتك
مبقاش دكتورة هو فعلا مش هكون دكتورة أنا أدبي ولله الحمد
شرفتني بمرورك
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
حسام غانم:

الله يبارك في حضرتك
قرك مش هيإذيني أنا بقول الأذكار وربنا هيحميني
ههههههههه
انا في ثالث ثانوي
ربنا ييسر والسنه دي تعدي على خير
نورتني بمرورك
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ستيته حسب الله الحمش :
لأ مش مصدقه خالتو ستيتها بحضرة سموها
عندي انا
يادي الهنا يادي النور
بجد فرحانة أوي
أنا كمان مامتي في سن حضرتك
شفتي بقى التشابه الأموي البنوتي دا
هنبقى أصحاب كويسين ان شاء الله
ربنا يبارك في حضرتك
ويخليك بنتك وكل سنة وهي طيبه مقدما
وابقى طمنيني على نتيجتها هي كمان عشان نفرحلها
هي معندهاش مدونة؟؟
بقولك تاني نورتيني وياريت تبقى صديقتي الدائمة هنا
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aidy :
ويارب متكونش الأخيرة والا في مص دم ماانتي متعرفنيش اسألي مرمر وزوزو
ولو معرفتيش اسأليني وانا اقولك
هههههههههههه
بجد نورتيني الله يبارك فيكي
أنا نفسي أدخل كليه عن الفن والرسم لإن دي موهبتي
أنا حاطه بوستين فيهم رسمات ليا ابقى شوفيهم وقوليلي رأيك
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دمتم بكل ود جميعا
شكرا لكم ادامكم الله لي زوارا أحباء
*بسمـــــــــــــه*

ادم المصرى يقول...

الف الف الف الف الف

مبروك ويارب دايما يكون التقدم والتفوق

موجود دا شيئ جميل جدا واحساس رائع

ان يكون الانسان فخور بعمله وامتيازه

بجد سعيد لمثل هذا الخبر

غير معرف يقول...

بلاجاجه

غير معرف يقول...

انا هانا مونتانا بلاجاجه ههههههههههههه
مبدحكش

غير معرف يقول...

فقغهعق5ثخ9عتثعهثخفهع

ؤبعلفقلفعلفاعتقاقبابقاقاقاقاقاقاقق4لفبقةفتامحلنخبته8عا7لغ6بقف5ثصان هانا مونتانا العبيطه