BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

بوسي

3/14/2009

حبيبي اللي خنته...

حبيته من كل قلبي .. رفيقي في وحدتي انيسي في لياليا مكب همومي وأفراحي.. فضلنا مع بعض سنتين ونص نتقاسم لحظات حزننا
وفرحنا أوقات كتيرة كان سبب سعادتي وأوقات كان سبب تعكير صفوي.. استحملني كتير وأنا بردو استحملته.. و حافظت عليه بكل ما
أملك ..بس ..بس يالا الأسف قررت خلاص أشوف غيره.. هو من يوم ما عرف بدأ يتغير مبقاش هوا حس بخيانتي بس للأسف غصب عني

نفسي بجد تسامحني يا موبايلي القديم يابيبرس(دا اسم الموبايل انا مسمياه بيبرس) أنا آسفة إني جبت غيرك لإني بجد محتاجاه أصل انت بقيت تعلق كتير وكمان صوتك واطي
وقليل الأدب( ههههه) ومش معاك سماعات ومميزاتك قليلة بس ياحبيبي مش معنى إني جبت غيرك يبقى هسيبك لأ هتفضل معايا

وعمري ما هفرط فيك أنا بحبك ومش هستغنى عنك لو مهما يحصل انت الحبيب الأولاني وما الحب إلا للحبيب الأولي ..

طبعا أنا جبت موبايل جديد وفرحانه بيه مع إنه مكنش عاجبني في الأول بس مش قادرة احط فيه الشريحه ولا استخدمه لإني مش قادرة

اسيب موبايلي ((الدمعه)) القديم ..شفتوا الإخلاص.. ربنا ييسر واستخدم موبايلي الجديد اللي ظلمته...


دي صور موبايلي الكديد n81
ان 81





دا كفر بيحمي الموبايل حطيتله استيكرز تويتي لإني بحب الكتاكيت أوي ولإني مش قادرة احطله كريستال زي القديم لإن دا حساس أوي وممكن يبوظ


ياخسارة الكريستال اللي عندي ..

هوا دا الكريستال اللي بقاله عندي شهور مستني الموبايل بس اتاريني هجيب موبايل غير اللي كنت عايزاه





اكيد هتستغربوا أنا ليه بكتب و بصور كل حاجه وبس وليه بحطها في المدونة .. الجواب لإني بعتبر المدونة هي أنا ..

بحط فيها كل حاجة تخصني بس...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ملاحظة: بتمنى اللي ليه علاقة ببنوتة صاحبة مدونة ورقة وقلم يسلملي عليها أوي ويقولها إني معلقتلهاش في بوستها الأخير لإن بابا وماما كانوا شايلين النت عشان المذاكرة وبجد زعلت جدا لما عرفت انها قفلت مدونتها بس ربنا يوفقها في دراستها وتنجح يارب

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تاني حاجة:

صاحبتنا إيمان السعودية جت سلمت عليا أنا وإيمان الفلسطينية طلباً للصلح وطبعا مدينالها ايدينا وأهلا وسهلا بيها في أي وقت

والحمد لله انا مبسوطة عشان هي عرفت إن أنا مغلطتش في حقها وإنها كانت ظلماني

ربنا مايجيب زعل ولا خصام بين أي حد

يارب

وسلااااااااااااااام

ألقـــــــــــــــــــاكـــــــــــــــــــــــم

37 التعليقات:

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

كدا يا بسمة
وهانت عليكى الايام واليالى اللى قعدتى تلعبى فيها جيمز على الموبيل القديم
هاهاهاهاهاهاهاهاها
على فكرة هتخدى وقت عقبال ما تتعودى على الموبيل الجديد وهيكون فعلا صعب فى الاول بس كل ما هتقلبى فية وتشوفى حاجة جديدة وتحاولى تعرفى فيها هتتعلقى بية اكتر
يلا مبروووك عليكى شكلة جميل جدا
ويارب تكون مكالماتك علية كلها سعادة
:)

تقبلى مروى

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

ههههههههههههههههههههه
لا والله ربنا يشهد مكنش عندي ولا جمزايه هههههههههههه
مبحبش الجيمز على الموبايل ابدا
بس كنت بحب اشوف الاستديو الصور والفيديو واكتب ملاحظات واقرا المسجات القديمه كدا يعني
اه عندك حق
ربنا ييسر واتعود عليه
انا ركناه والله مبستعملهوش
الله يبارك فيكي
نورتيني ياعسوله

بسمة انور يقول...

ايه يا بنتى العنوان ده
خضيتينى ياشيخه
بس برده زى العثثثل

مبروك الموبايل الجديد يا قمر
عقبالى يارب
موبايلى استحمل منى كتير اوى وبدءت يخرف هو التانى
انشاء الله هغيره خلال شهور

وموبايلى هيبقى اجدد من موبايلك
اءاءااااءءااءءاااااا(وش بيطلع لسانه)

وهحطله كرستالات حلوة وهعلقله ماديليه عليها حرفى

خلاص خلاص متزعليش اوى كده هبقى ارن عليك

رنات بقى يا قمر

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

ازيك يابت
أولا وأناشكلي كدا هموتك
كنت هشتري ان٩٦ بس أنا فكرت وقلت بلاش بعزقة فلوس
قوليلي بقى ياأمورة هتجيبي إيه
ياكسلانة ياللي مبتروحيش المدرسة
مش فضيالك ياهانم الصبح عندي سكول مدرسة ياجاهلة هع هع هع
فاهمة
لما نشوف بقى هتجيبي أي موبايل إيه ده هو فمصر عندكوا كريستال
مش معقول ابقي اشتريه وصوريه وورهولي عشان اسدأك لإن كدا شكلك بكاشة والله أعلم
هع هع
اامشي يابت يلا ضلمتيلي المدونة

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

a

بسمة انور يقول...

بقى كده ماشى ياستى حسابك معايا عسيييييير
الحقى استخبى فى اى حتة بقى

انا لسه مش عارفه هجيبه ايه
بس برضو هيبقى اجدد من بتاعك
انتى متغاظة ليه الناس دى ياربى
وبعدين ياماما لو مفيش كريستال فى مصر ابعت اجيبه من اى حته
وهو انا شويه ولا ايه
عادى انا ممكن افبله منك كهديه يعنى بمناسبة عيد الام

انا يا حبيبتى مش بروح المدرسة لانى بذااااااااكر
اه بذاكر حاجه كده انتى متسمعيش عنها
يله لما تكبرى هبقى افهمك

zainab يقول...

حبيبتى بسمه و لا أقولك لا خلاص مش عارفه حبيبتى ازاى و انتى مش بتسألى عليا حتى برساله أوف لاين لا انتى و لا شوشو

ازيك عامله ايه

على فكرة انتى ماوحشتنيش أه لأنى شكلى كده أنا كمان مش بوحشك مفيش غير ايمى حبيبتى هى اللى بتسأل عليا

عالعموم مبروك عالموبايل الجديد يا ستى

aidy يقول...

بسومة


انا الكل بيعلق عندى عادى الا انتى

انا مش عارفة ليه

على العموم جربى تانى ولو معرفتيش هحاول اسال حد متخصص فى الحاجات دى وليه فى المدونات :(


بالنسبة للموبيل الجديد فحلو اوى عجبنى

وموبيلك القديم زى بتاعى القديم

الدمعة .. ولغاية دلوقتى بحبه وبقول لبابا مش يبيعه

لدرجة انى عايزة استعملة تانى

يلا بقي اشوفك بخير

وردة يقول...

بسمة
مبروووووووووووك للموبيل الجديد
وتعيشي وتهريه مكالمات
اما القيم طالما حبفضل معاكي
خلاص
انا كمان لما جبت موبيل جديد مسبتش القديم برضو الراجل شقي معانا
وانا كمان وحشتني بنوتة
يارب ترجع تاني
سلام ياقمر

المعتصم يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسمه هانم
تحياتى
مش هتبطلى الحركات القرعه بتاعتك دى
يعنى ده عنوان تحطيه علشان التليفون بتاع سيادتك
دا انا على كده ابقى ماعنديش دم خالص
انا مغير ييجى عشر عدد لغاية دلوقتى
بس عارفه اول عده جبتها من تسع سنين لسه قاعده عندى للنهاردة
كان اسمها اريكسون تى 10 حاجه كده عامله زى نص قالب الطوب بس ساعة مااشتريتها كانت روشه اخر حاجه
ههههههههههههههههههههه
ابقى ذاكرى كويس احسن اقول للواد مصطفى الصغنون (مش شوشو دخلت فى الخط)
هههههههههههههههههههههه
تحياتى ودمتِ بكل خير وود
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sweet Violet يقول...

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فاكرتينى بالغالى اللى انتحر من الدور التالت

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خلاص بقى بلاش عياط علشان المدونة ماتغرقش

مبروك عليك الموبايل الجديد ياقمر

و الحمدلله ان انتى و صحبتك رجعتوا تانى

ربنا يديم عليكم نعمه الصداقه

تحياتى (:

أم فريده يقول...

ازيك يا بسومةعاملة اية

انا عاملة زيك كدة بالضبط مش بحب ابيع الموبايل القديم لانة فعلا بيكون شاهد على حاجات كتير

واول واحد كان معايا بعته بس من ساعتها مش بعت ولا واحد

ممكن اديه لاختى الصغيرة او لاى حد محتاجة وبعدين يرجعهولى تانى لكن افرط فيهم ابدا

كان كان معايا 6300 قبل اللى معايا دلوقتى بس دة اول واحد اجيبة ويبوظ دايما كنت بغيرة للتجديد مش اكتر

وزعلت علية اوى لانه وشه حلو عليا اوى

ومحتفظة بيه بس خردة يا بنتى بس هعمل اية بحبة

ولايمهمك يا بسومة انا موجودة فى اي وقت بستنا تشريفك ليا:)

life يقول...

مبروك ياست البنات الموبايل الجديد

بس دى خيانة هان عليكى ياقلبك

انا كمان عايشة فى حالة خيانة ومنغمسة فيها حد اللذة بس مع جهاز الكمبيوتر بخونه مع جهاز اخويا اللى بيخلينى اعرف أعلق واقرا مدونات البشر اللى أنقطعت صلتى بيهم من يوم ما الجهاز تنح وبقى حمار وراسه وألف سيف كل ما أفتح صفحة أعلق يعلق هو ويتغابى عليا

أنا سعيدة بزيارة مدونتك عزيزتى وجميل أنك تكونى والمدونة واحد وتعتزى بأشيائك القديمة واللى ملهوش خير فى قديمه يبقاله فى الجديد اكيد

تحياتى ومودتى

محمد العدوي يقول...

هههههههههههههههه

لذيذ قوي جو التدوينة المجمعة دي ..


علاقات خاصة جدا .. بس جميلة

مبروك الموبايل الجديد ..

ادم المصرى يقول...

ربنا يوفئك فى الاختيار بس انا حابب اقول شيئ انا كنت هشترى تلفونك ده ولكن كملت فلوسى وجبت n93 بجد تحفه فوق الوصف وفى تلفون كمان جامد وهوا n82 الاتنين دول جمدين وربنا يوفئك فى اختيارك

♥..~*شـــوشـــو هـــانــم*~..♥ يقول...

شفتي اللي يسمع كلام شوشو العسل القمر السكر الشربات يااخواتي عليا وعلى طعامتي وظرافتي يااخواتي
شفتي اللي يسمع كلامي يفرح ويتبسط ازاي لولا اني اقنعتك تجيبي الموبايل السكور دا مكنتيش بقيتي مبسوطة بالخردة بتاعك دا انتي فاكره انه هو حلو لا ياماما انسي الموضوع دا خالص وطلعيه من دماغك دا انا كنت بدحك عليكي عشان ابعدك عن طريقي ومتجبيش ان 95 زي بتاعي

هتفضلي طول عمرك اقل مني
نياهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
(وش مطلع انيابه)

يلا يلا ياللي عامله نفسك مخلصه اوي
وزعلانه عالخرده القديمة التانيه الاتنين خردات
اطين من بعض

************
شفتي بقى دمي خفيف ازاي وبعرف أهزر
مبروك يا اوختشي على الخردة اصدي الموبايل الجديد

شلاااااااااام مشنكح..

تحياتي شوشو العسوله اللي كل حاجه حلوة في الدنيا..

♥..~*شـــوشـــو هـــانــم*~..♥ يقول...

خرابي1


خرابي2

خرابي3

خرابي عليكي يابسومة دا اسم حد يسميه ده
ال خرابي 1و2و3 ال

هههههههههههههههههههههههه

والله ياحبيبتي طول عمري بقول عليكي عبيطة أصدي عسوله
ياخرابي ياناس ياخرابي

اللي حابب يشوف أنواع الخرابي هيلاقيها عالجنب في المدونه

ههههههههههههههههههه

شلام مشنكح..

غير معرف يقول...

مبروك موبايلك الجديد يابسمة
بوستك جميل وعسول في طريقة عرضه

تحياتي..

لجين أبو الدهب يقول...

كده ..

ياعينى .. لا حول ولا قوة الا بالله ..

هان عليكى يابسومة .. هان عليكى بالبساطة دى العشرة دى كلها ..

ما كنش العشم ..

عامة ياستى انا صعبان عليا برده موبايلك القديم والصراحة موقفك من ناحيته وحش خالص مالص انتى خليكى مع موبايلك وابعتيلى انا الموبايل الجديد وهاشلهولك فى ايديا قصدى فى عينيا D:

معلش يابسومة هو اكيد موبايلك القديم كان عارف يوم ما اشترتيه انه هايجيلى يوم ويفرنقع زى كل الموبايلات ..

ده الناس بقيت تغير الموبايلات دلوقتى زى الهدوم كده ..

والف مبروك على الجديد وتعيشى وتفير دايما كده ..

دمتِ بخير حبيبتى ..

hasona يقول...

السلام عليكم

مبروك الموبايل الجديد
وده التطور الطبعي


،،،
والصلح خير
ربنا يجمعكم علي الخير دايما

MǿиY El-Shreef يقول...

هههههههه

انا اتخضيت قلت ايه ده هي بتعترف بالخيانه ولا ايه

وبعدين بيبرس ههههههههههه

حد يسمي موبايله :D

ع فكرة ال n81 حلو اوي بس صورته مش تمام شوية

بس احلى بكتيييييير من الدمعه

عموما ربنا يقدرك وتحطي فيه شريحتك

و ع فكره انا شفت رسمك جاامد ماشاء الله

هو انتي منين من السعودية :D

اصلي عايشه هناك بردوا

و اه صحيح انا ضفت مدونتك عندي

ايمان روحي يقول...

ايه ده انتي عامله اعلان
طبعا انا مش هحكي راي بالبست لانك شفتي شو سار فيه واحنا بامدرسه لم قريتوا هههههههههههه
ال شو عاملالي فيها مخلصه محطيتش الشريحه ومعرفش ايه ....
وحبيبي اللي خنته
بس انت ندله
انتي خنتي موبايلك
انا اخاف علي نفسي باه
ههههههههههه
بس بجد سومه انتي دايما بنظري متل مانتي
بمووووت فيكي يــــــــــــــــا
توأمي
تحيــــاتي

إشراقة أون لاين يقول...

ازيك يابسمة أظن محتاجين نعمل قضية خلع وتبرئ ذمة للموبايل هههه
اه فكرتينى القالب اللى قبل قبل ده أفضل ليه.... دليل على واقعيته وخصوصا إن المدونة اسمها أيام زمان والأسود دائما ما بيدل على أثر يتركه الفرد والأثر هى الأيام أظن كده وصلت ولا ايه...سلام..أخوك محمد

eyad يقول...

في اييييييه انتي بتتكلمي في ايه بالظبط انا مش فاهم
هوا موبيل جديد ولا خناقة ولا كل سنه واحنا طيبين ولا ايه ؟
طيب عشان عيد الام برضو نفهم؟

علي العموم معلش انا عارف انتي بتحبي موبيلك قد ايه وهوا اللي استحمل معاكي كتييير ايام حزن وفرح معلش يابسمة بقي

ااقلك حاجه عشان تنسي بسرعه
كسري الموبيل مليووون حته وحطيه في الميه
وبعدين وصليه بالكهربا علي طول عشان يتحرق وبعد كده ارميه من الدور العاشر ومتنسيش تخنقيه وتضربيه بالنااار

بس وكده هتنسيه بسرعه

حاسس اني استريحت وبعد كده ااقلك
الللللللللللللللللففففففففففففف مليون مبروك علي العده الجديده
هااااااااااااااااااااااااااااااا
بلاش الصور الكتير عليه وكده عشان هوا مش عربيه نص نقل . التلفون لوحده شكلو حلو

Unknown يقول...

مبروك الموبايل الجديد يابسووووم
ويارب عقبال اللاب توب كمان
بس متهياللى ده عايز او
محتاج منك تجيبى مجموع500%
فى الثانوية العامة لاجل
ما بابا يرضى يجيبه
يلا اشطرى وذاكرى
وأضربى عصفورين
بحجر واحد
تدخلى الكلية
اللى على مزاجك
وكمان تطلبى هدية النجاح
اللى عاوزاها ...أيه رأيك؟

MaNoOoSh يقول...

مبروك التليفون الجديد وعقبال الآى فون
ياااااااااااااارب بارب آى فون بقى يارب
لأى حد مش لازم انا بس
هههههههههههه
انا معايا 6610 من ساعة ما مسكت موبايلات وهموت على الاى فون بس سعرة ضرب نار وافترا
عااااااااااااااااااااااا

دينا حامد يقول...

طلعتي خاينه وغداره خلاص مالكيش امان
ازاي تسيبي موبايل استحملك سنتين ونص؟
ده يابنتي يتحط في المتحفف بسبب شجاعته انه قدر يقعد معاكي الفترة دي من غير مايولع :D من حرارة حبك طبعا

يلا الف مبروك ع الموبايل الجديد بس انا عن نفسي بفضل n70 ومابحبش ال80

تحياتي

هاني سعيد يقول...

كل البنات كدة خاينيين وجالك قلب تسيبيه وتشوفى غيره بعد العشرة دى كلها هان عليكى بسهولة كدة وماشفعش ليكى انك كنتى احيانا لما تبقى فاضية ومش لاقية حاجة تعمليها تتصلى باالارقام المجانية بتاعة خدمة العملا عشان تعرفى العروض والانظمة الجديدة وهيتنصب عليكى ازاى بعد كدة بعرض او نظام وهمى بيسحب الرصيد عالفاضى وعالمليان ؟
هان عليكى لما كنتى تمشى بيه جمب التليفزيون او الراديو وتسمعى صوت التليفزيون بيستغيث ويقول الحقونى هنفجر؟
ولا هان عليكى انك تكونى بتعملى مكالمة مهمة قوى وفجاة يهزر معاكى هزاره الخفيف قوى ويفصل شحن او شبكة؟
اقولك ايه بس اقولك ايه ؟
مبروووووووووووووووووووووووك
ونتواصل بود

Unknown يقول...

مليش دعوة بأه أنا كمان عاوز موبايل زيك
أنا موبايلي حقير جدا 6600 كله فايروسات لو اتيسرلي أخونه هخونه طبعا وأبيعه ببلاش ههههههههههه
مودتي

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BAsMA:
يامامي خوفتيني يابسبس
هههههههههههه
أنا مبخفش من حد ياعسولة غير من ربناوبس
ال حسابك عسير ال
وبعدين جيبي ياحبيبتي موبايل هتبسطلك اوي اوي
عشان انتي اختي حبيبتي
مين قالك ان انا متغازة
انا مبهتمش بتوافه الامور دي
ههههههههههههههههه
والكريستلات عليا
بس اشوفك الاول
(حلم ابليس بالجنه)
هع هع هع
نورتيني يابسبس
ــــــــــــــــــــ

zainab :

أنا بقى هكون أحسن منك ياحبيبتي وهقولك انك بجد وحشتيني
وانا قلتلك عذري في الاوف لاين
يعني المفروض انا اللي زحلانه وهمص دمك انتي يابت نسيتي اني مجرمة ومصاصة دماء ولا ايه
بس البت مرمر منسيتش لإنها خايفه على نفسها
هههههههههههههههههه
بجد يانور حياتي بحبك في الله اوي
وبدعيلك كتير ياحبيبتي
ربنا يسعدك يارب
واشوفك عروسه بتتزفي في اجمل فستان
وارمي عليكي قتابل
اوه سوري اصدي ارمي عليكي ورود
ههههههههههه
نورتيني يااجمل زوزو
ــــــــــــــــــــــ
aidy :

يعني انا نحس ولا ايه
خلاص هبقى اشوف ياحبيبتي


تفتحي النفس والله
انا كمان بموت في بيبرس بحبه جدا حتى شكله رقيق وبنوتي اوي
متفرطيش فيه

نورتيني
ـــــــــــــــــــــ

وردة :

الله يبارك فيكي ياوردة ياعسوله
اه عندك حق هو فعلا شقي معانا لازم نقدره
وانا مبسوطه انه لسا معايا
يسمع منك ربنا يارب ترجع بنوته
بجد وحشتني مع انها بتسأل في الناس كلها الا انا وشوشو
انا زحلانه منها

نورتيني ياورده الدنيا
ــــــــــــــــــــ

المعتصم:

مش هبطلها عشان اضحك عليكوا واخضكوا
وبعدين ماله تليفوني قد الدنيا محدش قده ولا زيه
وعايزة ادلعه
ربنا يخليهولي
يااااااااااه من تسع سنين ماشاء الله
بس انا مش عرفاه النوع دا
هبقى اشوفه في جوجل ان شاء الله
بذاكر كويس والله العظيم والكل يشهد
ههههههههههههههههههه
نورتني يااستاذ معتصم
ـــــــــــــــــــ
Sweet Violet:

هقولك سويت ياضد عشان متزحليش
هههههههههههه
انتي مش هتبطلي العااااااااا بتاعتك انتي وكيارا دي
هههههههههههههه
العياط كدا
وااااااااااااااااااء
مش جعير عاااااااااااااا
ههههههههههههههههههه
سوري ياسويت قلبت عليكي المواجع ربنا يرحمه ويوسعله في قبره
ههههههههههههههههه
ربنا يبارك ياسوسو
دلع سويت
امين يارب
ــــــــــــــــــــــ
زوجه عنيده:

الحمد لله كويسه بس المذاكرة مشيباني والله
اغلبنا احنا الستات بنحب حاجاتنا ومنحبش نسيبها
عشان عاطفيين زياده
مش كدا
هههههههههه
خلاص بقى اجيلك في الوقت اللي يعجبني
ههههههههههه
نورتيني ياعنيده ياعسوله
ربنا يسعدك في حياتك يارب
ـــــــــــــــــــــ

life :

الله يبارك فيكي
هههههههههه
خيانه ليه بس انا قلت حاجه
الشرع حلل اربعه وانا دلوقتي معايا اتنين
هههههههههههههههههههههه
وبعدين عيب عليكي تخوني الكمبيوتر هان عليكي انتي كمان
ههههههههههههههه
ومنغمسة فيها حد اللذة كمان يخرب بيت شياطينك
ههههههههههههه
فكرتيني بالكمبيوتر بتاع البيت
بس يعد ما اشتريت انا واختي
جبنا لاب توب
ارتحنا الحمد لله
عقبالك
يارب متكونش زيارتك الاخيرة
وانا ان شاء الله هزورك
سعدت بمرورك عندي نورتيني
ــــــــــــــــــــــ

محمد العدوي :

اهلا بيك يادكتور محمد
المدونه نورت بحضرتك
الله يبارك فيك يارب
ــــــــــــــــــــ

ادم المصري:


منا اشتريت يااستاذ ادم شكل حضرتك مكنتش مركز وانت بتقرا
ههههههههههههههه
نورتني بمرورك
ـــــــــــــــــ
شوشو هانم:
يالهوي عليكي وانتي معجبه بنفسك
لا مش عسوله ولا حاجه انتي بطيخه
ههههههههههههههههههههه
ضلمتيني
ــــــــــــــــــ

معلش باقي زواري حبايبي هرد عليه بعدين عشان ورايا مذاكره وامتحان قران ادعولي
تحيـ بسومةـــاتي
*ألقــــاكــــم*

Ranim Ayman يقول...

حلووووووووووووو اوييييييييي الموضووووووووووع بجد يا بسمة ماشاء اللة

Mohamed S. AbuTaqiya يقول...

السلام عليكم

هههههههههه يا حرام هيك يا بسمه هانت عليكي العشرة
الف الف مبارك الجوال الجديد وان شا الله تتهنى فيه يارب

انا الصراحة لما تعيش معي شغلة ما بحب اغيرها بزعل كتير عليها وازا غيرتها ما برميها بخبيها

وسوري عالتاخير لانو والله ببالي مليون شغلة وشغلة ومقضي وقتي تفكير بدل ما ادرس هههههه

سلام

Eslam Eldosoky يقول...

مبروك
:(

ghorBty يقول...

مبرررررررروك عليك يا بسومه حبيبك الجديد

ربنا يبارك لك فيه وتستخدمه في طاعته ان شاء الله

ومبروك النيو لوك المدونه

كالعاده فلور جيرل بتسلم عليك والحمد لله نجحت ادعيلها ربنا يوفقها كمان وكمان

سلام يا عسل

Ophelia - cfd يقول...

ههههههه مبروووك عليكى

خلينا فى الN70

:)

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

لجين ابو الدهب:

ههههههههههههههههههههه
ابعتلك موبايلي ياستي وشيلهولي في ايديكي اصدي فعنيكي ههههههههههههه
يانصابه
هههههههههههههههههه
اه منا ملاحظه الموضوع دا بس والله انا مش كدا خالص يعني كويس قعدنا سوا سنتين ونص حلو اوي
هقعد مع دا بردو سنتين ونص
وبعدين نخونه اصدي نشوف غيره ان شاء الله ههههههههههههههههه
الله يبارك فيكي يالوجي نورتيني ياحبيبتي
ـــــــــــــــــــــ

hasona :

الله يبارك في حضرتك
امين يارب
شرفتيني بمرورك الكريم
ـــــــــــــــــــ
MǿиY El-Shreef :
هههههههه
شفتي بس حلو التعبير صح
ههههههههههه بعدين مش بيقولوا الاعتراف بالحق فضيله


وبعدين فيها ايه لو سميت موبايلي بيبرس انا بحب الاسم دا اوي وبحب الموبايل فسميته كدا زي لما كنت صغننه بسمي العرايس بتعتي
عادي يعني
هههههههه


وفعلا هو حلو جدا بس الصورة مش تمام على رايك

انا ياستي في الشمال في السعوديه اللي محافظتها عرعر اكيد عرفتيها
وانتي منين؟؟
يارب تكوني قريبه
عشان نشوف بعض..

وانا كمان ياعسوله هضيفك عندي ان شاء الله..
ــــــــــــــــــــــ
ايمان روحي :
بقى كدا بقى كدا بتشكي فيا ياهانم
يعني انا هخونك
اخس عليكي اخس
انتي عرفاني انا عمري ما اخون
وانا اول واحده اعارض الخيانه بشده
ماسي ماسي
حسابك معايا عسير
وعلى راي البت دندن روحي ياشيخه قلبي وصوابعي غضبانين عليكي
ضلمتيني وسودتنيني
هع هع هع
ـــــــــــــــــــ

إشراقة أون لاين:

انا الحمد لله كويسه
محتاجين نعمل قضية خلع وتبرئ ذمة مرة واحده
هههههه

وعلى فكرة انا بحب اغير القالب عشان بمل من القالب لما يفضل كتير يعني حب تغيير وبصراحه القالب التاني دا
الاسود مساحه الكتابه كانت فيه صغيرة اوي
عشان كدا غيرته
وشكرا على النصيحه ان شاء الله الاقي قالب مناسب
شرفتني بمرورك
ـــــــــــــــــــ

eyad :
هوا كل سنه وانتوا طيبين
وشكرا على النصيحه اللي تودي في داهيه دي
خير نصيحه فعلا
هههههههه
الله يبارك في حضرتك
وانا مش هحط عليه حاجه بس الكفر اللي بيحافظ عليه
ـــــــــــــــــــ
هرد على الباقي بعدين بقى
رايحه اذاكر شويه
سلام

منــار فايد يقول...

الف مبروك الموبايل الجديد
معليشي هي جت متاخره كالعاده
انا النت عندي في البيت في مشاكل غبيه عشان كدا مش بعرف ادخل كتير

المهم انتي ذاكري كويس
عشان تجيبي مجموع يشرف بتوع السعوديه

وسلامي ليكي