BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

بوسي

7/22/2009

مصر هتنور .. مش عارفه مالي

مصـــــــــــــر هتنور.. مش عارفه مالـــي):




لو فضلت أقول وحشتوني بجد مش هيكفيني لإن عالم التدوين كله وحشني
بس غيابي دا غصب عني سواء كانت ظروف معنوية نفسية أو حسية...

ان شاء الله لما تلاقوا مصر منورة كدا الاسبوع اللي جاي
اعرفوا اني خطيت رمالها بقدماي هههههههههههههههههه

دا بوست خفيف كدا لإني بجد مش فاضيه خالص
طبعا بنجهز تجهيزات السفر عشان هنسافر الاربعاء ان شاء الله اللي هو انهرده 22/7/2009


دا لو محصلش أي ظرف يعطلنا زي العربيه مثلا اللي بابا بيشيك عليها والكلام دا..
طبعا اخدت نتيجة الثانويه العامه كلها " تاني ثانوي وثالث ثانوي" جبت نسبة 97ونص% صحيح مش النسبه اللي تشرف وتفرح بس الحمد لله على كل حال..
أما نسبة " ثالث ثانوي" لوحده 98ونص% ...
أما امتحان القدرات دا بقى عكيت عك معكعك ع الآخر ..كل المسائل الرياضيه معرفتش احل ولا واحده منهم
واخترت الاختيارات بالحظ وكإني بلعب لعبة ههههههههههههههههه..
صحيح والله شر البلية مايضحك..
المهم والزبده على رأي السعوديين امبارح طلعت نتيحة القدرات وجبت 82% شفتوا الخيبة التقيله
بس الحمد لله أنا كنت متوقعه اني أكتر حاجه ممكن أجيبها 50% لكن ربنا كرمني لإن الكل دعالي الحمد لله
بس ربنا يستر لما النسبتين يتجمعوا هتطلع في النهاية ايه...
أنا نفسي أدخل صحافة في القاهرة جامعة أزهر ان شاء الله وربنا ييسر بجد خايفة آخد على راسي في الآخر ههههه..
الغريب إني كل سنه كنت بجهز شنطتي قبل السفر بـ3 أسابيع وماما تفضل تزعقلي
لكن السنه دي غير خالص مجهزتش الشنطه غير امبارح والله ..


مش عارفه مالي مش فرحانه زي كل سنة إني نازلة مصر مخنوقة بس مش عارفه السبب ..
مش حاسه بالحماس بتاع كل سنة كل اللي عرفاه اني خايفه لكن من ايه مش عارفه..
مش عايزة أقول ايه شعوري لما ودعت صحبات عمري 12 سنه مع بعض لإن الكلام مش هيعبر عن حجم الألم اللي جوايا..
إيمـــــان روحي الفلسطينية موني توأمي الفلسطيني..

و إيمان السعوديه كمونة توأمي السعودي..
بجد قلبي وجعني وكنت بموت وأنا بسلم عليهم بس مبكيتش وخليت بكايا بيني وبين نفسي..
لكن هفضل زي ما أنا عندي أمل أشوفهم تاني مفيش حاجة صعبة على ربنا..
رانيــــــا صاحبتي اللي في مقام أختي الكبيرة بجد ودعتها بس حسيت إني هشوفها تاني لإننا في مصر سوا..
متخافيش يارنيوتي هنفذ الوعد اللي وعدتك بيه ههههههههههههههههههههههههههه..
أهم حاجة عندي دلوقتي إننــا نوصل الأراضي المصرية بسلام آمنين ادعولنـــا كتير جدا نوصل بالسلامه..
بشكر من قلبي اللي سألوا عني في غيابي البت نصي بسمـــه أنور
..جودي روح قلبي...وmarmar حياتي...وعاشقة الأحزان أنوسة حبيبتي..
و مصعب صلاح الكاتب الكبير الصغنن.. وelsha3er ...
وعاشقة الرومانسية دودو القمر...وmohamed ghaliah
ربنا يسعدكوا يارب بجد فرحتوني جدا...
طبعا عقبال ما نسافر وننزل مصر ونستقر وبابا بفكر يركبلنا النت
الحكايه دي هتاخد وقت ادعولنا نركب النت بسرعة
عشان اقدر اتواصل معاكوا...
ملحوظه صغننه : أنا وشوشو هانم بننشر الفساد في الأرض على رأي ماما وبابا ههههههههههههه

وخلينا رانيـــا تعمل مدونة المهم بقى انكوا تتعبوا نفسكوا وتدخلوا اللينك بتاع مدونتها

عشان خاطري عشان خاطري عشان خاطري

وتقرأوا البوست بتاعها وتعلقولها هو بوست صغنون أوي

معلش بقى أنا مسافره متزعلونيش واسمعوا الكلام ومتناكفوش
هههههههههههههههههههههههه
أشوف تعليقاتكوا عندها ياكدعان انتشروا يلاااااااااااااا

بحبكــــــــــــــــــــــــــــــــــوا أوووووووووووووووووووووي

انتظروا أول بوست وأنا في أحضان الوطن...

كانت معكم من قلب الحدث بسمــــة صــــلاح
هههههههههههه

ألقـــــــــــــــاكـــــم أحبتي في اللـــــــــــــــــــــــــه

تحيــــــــــــــ بســومة النعــومـة ـــــاتي(:

التعليقــــــــــــــــــات من هنـــا أو من فوق البوست

27 التعليقات:

ايمان روحي يقول...

اووووووووووووووول تعلييييق
هههههههههه
هقرء وارجع
تحـــــــــــــــاتي

mohamed ghalia يقول...

ترووووووووووووووووووووووووحى
ومش ترجعى هههههههههههههههههههههه
ايوه صح كده
عشان عايزينك على طول فى مصر
ربنا يكرمك ويسعدك دايما وتوصلى بالسلامة

ايمان روحي يقول...

سووووووووووووومه بجد هتوحشيني
انا اصلا دلوقتي بعلق من عندك من قلب الحدث يعني بيتك
ههههههههههههه
سومه مهما نفترق قلوبنا مع بعض
ممكن تيجي وماتلاقيني وممكن تلاقيني
بس بجد بجد هتوحشيني
خلص الكلام
ماعندي شي احكيه
بس
انشاء الله بنتقابل
انتي عارفه متل هاد اليوم
السنه اللي فاتت كنت بالعريش بالفندق
كنت واصله سارلي 3 ايام
اللي فكرني بهيك
دفتر مذكراتي لم قريت الكلام اللي فيه
عموما دفتر مذكراتي مليان
هفضل اقرء فيه واقرء شو سوينا بعمرنا
هههههههههههههههه
والمغامرات الرهيبه
انشاء الله بنلتقي في بلد وحده
لا اله الا الله
تحيــــــــــاتي

ايمان روحي يقول...

اه صح يابت
ليه عندك 3 هدايه
هم فييييييييييييييييين
هههههههههههههه
تحيـــــاتي

وردة يقول...

مصر نورت خلاص من يوم مانويتي ترجعي
ههههههههههه
يارب دايما كده تنورينا
وحستناكي اول ما النت يركب ان شاء الله
بالتوفيق دايما
سلام

حلم بيعافر يقول...

انا لو منك ماجيش
حد يجى مصر برجلييييييييييييييه؟
ههههههه
تنورى
تقبلى مرورى

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

بسومة مبروك النجاح وان شاء الله توصلى مصر بالسلامة و تدخلى الكلية اللى انتى عايزاها
وتقابلى اصحابك تانى ومتتفرقوش عن بعض
حتى لو كل واحدة فى بلد

يارب تكونى بخير
تقبلى مرورى

الشاعر الحزين يقول...

يااااااااااااااااااه

وأخيرا عادت البسمه الى مصر

لكن تصدقى انى زعلان

بجد زعلان من حاجه واحده بس

هى فراقك عن ايمى أنتيمك لأن احنا عارفين قد ايه كميه الحب اللى بينكوا

لكن ربنا يصبركوا وان شاء الله تتلاقوا تانى مع بعض

بس تعالى هنا

انتى ليه مش شكرتينى على سؤالى عليك فى غيابك بالرغم من انى أول واحد سأل عليك

لا وايه كمان

تعليقى منزلتيهوش مش عارف ليه ؟؟

عموما أنا مش منتظر شكر ولا حاجه لأن لا شكر على واجب وده بالنسبالى واجب

وطبعا ربنا يارب ييسرلك السفر وترجعى بمليون سلامه وربنا معاك

لا اله الا الله خليها دايما على لسانك طول فترة سفرك

بس بقولك ايه أوعى تجيبيلنا انفلونزا الخنازير معاكى

هههههههههههههههههههه

بهرج طبعا دى الانفلونزا لو جت عن طريقك تبقى دواء وعلاج

ياللا توصلى بمليون سلامه

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالام

منــار فايد يقول...

يارب يوفقك يابسومه يارب
يااحلى واجمل بسومه
مصر هتنور بيكي
عايزاكي متفائله
معليشي اول ماتنزلي هتحسي انك متلخبطه شويه
ده عادي
ان شاء الله رربنا يكتبلك اللي فيه الخير ووتدخلي الكليه اللي بتتمنيها يارب يتبسمه
وربنا يوصلكم بالسلامه
اول ماتيججي مصر لازم هاديكي نمرتي عشان نتكلم....
ربنا يوفقك ياحبيبتي يارب
لا اله الا الله

غير معرف يقول...

هههههههههه

ياحبيبتي توصلي مصر بالف سلامة

يابختك ياعسسسسل انا نفسي ازوورها

ومتقلقش على صحباتك النت هيوصل البعيد وهيخفف عنكم شوية

والف مبرووووووك النحاج الرهييييب بجد انتي شاطرة اووي ماشاء الله

ربنا يوفقك ويسعدك

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

الحمد لله إن كل الناس الغايبة بدات ترجع تاني
ربنا يوفقك ,, ومبروك علي النتيجة

ربنا يوفقك

قطـــقوطـــه يقول...

مصر هتنور بيكي يا بسوم طبعا انتي وشوشو
بس نورها هيكمل بيا انا اكيد هههههههههههههه
والله انا رخمه قوي
سمسم
انا زحلانه
محدش بيعلق عندي خالث
الناس بتقرأ وتمشي
هوا انا اه مش بعرف اكتب بس اهو
اي تعليق يجبرو خاطري بيه
كلو منك انتي اللي خلتيني اعمل مدونه
وانا سمعت كلامك مش عارفه ليه
انا مليش فيها اساسا
اهئ اهئ
انا مكتأبه
توصلي بالف سلامـــــــــــــه

(Joudy) يقول...

ترجعى بالسلامة يا بسمة وطمنينى اوعى تنسى

وحاضر هروح أزور رانيا حالا فى مدونتها

دمتى بكل الخير والسعادة

fL0weR-giRL يقول...

السلام عليكم
____________
ربنا يوصلك ب السلامه يابسوم ويحققلك كل احلامك وتدخلي الكليه ال انتي عيزاها ياعسل

.........تقبلي مروري

MaNoOoSh يقول...

ان شاء الله تنوري مصر بالسلامة يا قمر
ويارب تدخلي الكلية اللي نفسك فيها ان شاء الله

وحي القلم يقول...

السلام عليكم

نورتم مصر والله

انا عارف انك دلوقت ف مصر المحروسة

MǿиY El-Shreef يقول...

توصلي بالسلامه يا بسووم

والف مبروك ع النتيجه ياحبي

وماعلش هي دي حاله مابعد امتحنات اخر السنه

تنوري مصر

على خطى الحبيب يقول...

السلام عليكم,

نقول توصلى بالسلامة ان شاء الله,
طبعا انا ببعت الرسالة دى وانتى المفروض فى الباخرة دلوقت, حسب م فهمت من شوشو طبعا انكم هتسافروا بباخرة,

وبردة دخولى هنا كان عن طريق شوشو صاحبتك اللى مظبطاكم عندها بصراحة انتى و(قطقوطة) :):),

تيجوا مصر بالسلامة ان شاء الله وأكيــد هى هتنور بوجودكم فيها,

تقبلـــى مرورى,
مع خالص تحيـــاتى,,,

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم


اكيد دلوقتى نورتى مصر

مليون مبروك على النجاح حبيبتى ورجوعك لوطنك

وربنا يكرمك يارب ويحقق ليكى كل ما تتمنى


معاكى رقمى طبعآ منتظره تليفون

اختك

انوسه

Kiara يقول...

ههههههههههههههههههههه

مصر هتنور وانا اقول الكهربا انطفت لييييييييه

اتاري في مصدر للنور تاني :)

مبروك النجاح ياقمر

قلبي مملكه وامي تملكه يقول...

سووووووووووووووووومه يا قلبي

تروحي وترجعي لنا بالسلااااااامه يارب

والله راح نفدك حيييييييييييل يالدبه

ولا تنسينا انا وامونه

سلاااااااااام يا روحي

ادم المصرى يقول...

حمدله على السلامه مصر نورت وهتنور بيكى

كــركــبــة دمـــاغ ㋡ يقول...

بيسوووووووووووووو ..

مصر نروت والله ..

يارب تكوني وصلتي بألف سلامه ..

والف مبروك عـ النتيجه يا جميله ..

ربنا يوفقك ياااااااااااارب ويكرمك بكل خيييييييير ..

انتي عارفه انا مين ..

انا اللي كنت علقت عندك ساعة مباراة ايطاليا بغير معرف وكنت مهييسه جامد وقلتلك اني مغتربه زيك فـ السعوديه ..


وحشتيني يا بسومة ..

واما تشوفي ردي ده بقى ابقى نوريني فـ مدونتي ..

ومش تقلقي ان شاء الله كل حاجه هتبقى تمااااااااام ..

خدي بالك من نفسك ومن شوشو ..

مواااااااااااه ليكو

طـائر الليــل الحـزين يقول...

تروحى وترجعى بالسلامة يا قمر
بس افتكرينا

الست فرويد يقول...

بسومة القمر

مليون مبروك على النجاح

وهتنورى مصر بجد مش بالمقلوب :))))

ارق تحياتى لكى

بنجاواتى يقول...

صلى الله عليه وسلم

انا بقى قلت اعلق بعد ما مصر تنور بيكى
لا لا لا قلت بعد ما القاهرة تنور بيكى
لا لا لا قلت فى اللحظة اللى بتقدمى فيها ورقك ويارب تكون لحظة موفقة وسهلة

تحياتى

غير معرف يقول...

مرحبا بسموم اخبارك ياقمر والف مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك على قبولك صحافه واعلام عقبال الماجستير بجد طريف مالها نكهه بدونك معلمتك عايشه ام عمر